tirsdag 8. april 2008

Dag 2

So var me klare for dag 2 av utplasseringen. Den var ganske lik den forige. Eg hoppa på bussen for til Sogdal og ca 09.15 ankom eg Sviggum Design klar for ein ny runde. Igjen jobba eg hovedsakleg med heimesida. Den første delen av dagen brukte eg på design. Sia føltes si tom. Eg valgte derfor å legge til noko. Ideen originalt var å teikne inn Sogn og Fjordane med alle kommunane, ha svak rødfage på alle kommunane utanom Luster som skulle ha sterk rødfarge. For å symbolisere klubben sia den er i Luster. Etter at tegninga var ferdig gjekk det op fo meg at dette ville nok ikkje folk forstå. Dei ville ikkje skjønne att dette var Sogn og Fjordane og at den røde plassen var Luster.

Derfor fjerna eg teikningen og byrja på ein ny. Denne gangen av Noreg. Eg valgte å fjerne "toppen av Noreg slik at tegningen ikkje skulle bli for stor, men at ein fortsatt skulle skjønne at dette var Noreg. Alle fylka vart teikna inn og Sogn og Fjordane var markert med rød. Eg følte dette ville fungere sia IL Bjørn Brytegruppe er den einaste bryteklubben i Sogn og Fjordane.

Etter att eg var ferdig med dette byrja eg på artiklene. Eg ville sia skulle være godt informert for dei som ikkje visste så mykje om bryting. Eg skreiv deror ein artikkel kallt "Kva er bryting?" Artikkelen gikk ut på å forklare litt lett om brytesporten. Lett om reglar og liknande.

I tilleg vart "Kontakt oss" skrevet, "Eg har lyst å byrje med bryting" og "Brytegruppa" skrevet. Eg trur tittlane forklarar godt nok kva dei handlar om. Alle desse artiklane var såklart bare første utkast og fulle med skrivefeil og punkt som må finpusses.

Forsåvidt hadde eg ikkje problem med noko og dagen gjekk ganske så bra.

Ingen kommentarer: