fredag 11. april 2008

Day of Defeat 5

Den siste dagen er her. Det same problemet er fortsatt her. Eg har ikkje alt stoffet eg treng til å gjere ferdig sia. Idag vart det ikkje så hard jobbing sia det ikkje var så mykje eg kunne jobbe med. Eg la til nokre fleire bilete finnpussa litt meir på artiklane. (Du har ingen aning kor mange skrivefiel eg skrive.) Samt jobba litt meir med designet, dette var for det meste ekspimentering. Sia designet var forsåvidt ferdig, leikte eg meg med fleire idear, legge til smådetaljar, osv. Etter mykje eksprimentering var resultatet berre atteg la på skygge her og der. Ikkje stort med andre ord.

Det er ikkje så mykje meir å seie. Men eg føler eg kan avslutte med nokre tankar. Utplassering har vært ein kjekk og positiv opplevelse, og sjølv om å sei eg har blitt "motivert" er litt sterkt kjem eg ikkje på noko anna å kalle det. I tilleg har eg fått lyst å lære meg html kodar, men sia eg skal ha flash i prosjekt til fordjupning får heller å lære html være "sommerprosjektet" mitt.

This is mediastudent Simon B. Venjum, signing off.

2 kommentarer:

Unknown sa...

KAn du legge inn noen snapshot av nettsida? HAdde vært gøy å se. Hadde også vært gøy å høre litt hvordan du gikk frem for å utvikle idéen til design.

God helg!

Sigrid sa...

"du ha ingen anin kor mange skrivefiel eg skrive". Jo, fekk ein anelse!! hehe:) Fin blogg, men skulle kanskje piffa dan opp me litt bilde?