tirsdag 8. april 2008

Emergence Day 1

Det er no veke 15. i 2007 og det betyr at me på media og kommunikasjon skal ha utplassering. Eg er på Sviggum Design i Sogndal. Så mandag morgen trallta eg meg til Sogndal og byrja utplasseringa mi på Sviggum Design. Eg kom inn, introduserte meg, fekk ein kopp te (Earl Grey btw, veldigt god) og satt meg ned og arbeidte.

Det var for det meste allt er gjorde og det var eigentlig ganske greitt. Heile dagen arbeidte eg med mi oppgåve for utplasseringen; eg skal lage ei heimeside for Il Bjørn Brytegruppe. Det hendte at eg fekk nokre spørsmål stilt, men meir enn det var det ikkje. Berre jobb. Problemet med dette var vel eigentlig at når det gjaldt heimesida hadde eg lite å arbeide med. Få bilde og allt som skulle være på sida måtte eg finne på samt skrive. Og å skrive artikklar er ikkje mi sterke side.

Men allt i allt var dagen: Awesome!

2 kommentarer:

Sigrid sa...

Awesome! hehe. Bra du hadde ien fin dag;)

Unknown sa...

Kan du skrive litt om hvordan du tenker prosessen? Hvordan utvikler du idéen? Hva har du mer spesifikt jobba med? Hva går bra og hva går mindre bra?